Tréningek
Pedagógusoknak
![](https://kreativtanulasesoktatas.hu/wp-content/uploads/2022/07/4-650x432.jpg)
Tréningjeink és egyéni mentorálási tevékenységünk célja a pedagógusok munkájának és a kreatív oktatás tanórai bevezetésének szakmai támogatása, és az oktatási intézmények belső szakmai fejlődésének segítése. A programjaink alapjául szolgáló ún. „jól működő osztályterem” koncepciójára építve, valamint a kreativitás öt alappillérének megismerésén át konkrét módszertani eszközöket nyújtunk, amelyek beépíthetőek a pedagógusok osztálytermi működésébe.
![](https://kreativtanulasesoktatas.hu/wp-content/uploads/2022/07/16-650x433.jpg)
Bevezetés a kreatív oktatásba pedagógus tréning
A 30 órás intenzív tréning bevezeti a tanárokat a kreatív oktatás elméletébe és gyakorlatába. Megismerteti a résztvevőkkel a Kreatív Partnerség program pedagógiai alapjául szolgáló ún. „jól működő osztályterem” koncepciót, valamint lehetővé teszi a kreativitás öt alappillérének megismerését, illetve ezek önálló alkotóelemeinek fejlesztését célzó tanórai feladatok tervezését. A képzésben részt vevők a tréning után a módszertani segédanyagot és tantárgyi bontásban mintafeladatokat is kapnak.
A sokszínű osztályterem
tanár és művész tréning: részletek hamarosan.
![](https://kreativtanulasesoktatas.hu/wp-content/uploads/2022/07/17-487x650.jpg)
![](https://kreativtanulasesoktatas.hu/wp-content/uploads/2022/11/IMG_2013-650x488.jpg)
Egyéni pedagógus mentorálás
Lehetőséget kínálunk pedagógusok egyéni mentorálására, amely keretében részt veszünk a problémafeltárási folyamtban, feltérképezzük az eseti igényeket és fejleszteni kívánt területeket. A Kreatív Partnerség program pedagógiai alapjául szolgáló ún. „jól működő osztályterem” koncepciójára építve, valamint a kreativitás öt alappillérének megismerésén át konkrét módszertani eszközöket nyújtunk, amelyek beépíthetőek a pedagógusok osztálytermi működésébe.
Intézményvezetői tanácsadás
Lehetőséget kínálunk intézményvezetői tanácsadásra, amely keretében részt veszünk komplex intézmények problémafeltárási folyamtában, feltérképezzük az eseti igényeket és fejleszteni kívánt területeket. A Kreatív Partnerség program pedagógiai alapjául szolgáló ún. „jól működő osztályterem” koncepciójára építve, valamint a kreativitás öt alappillérének megismerésén át konkrét módszertani eszközöket nyújtunk, amelyek beépjthetőek az intézmények mindennapi működésébe.
![](https://kreativtanulasesoktatas.hu/wp-content/uploads/2022/11/Bartfa_Utcai_Altalanos_Iskola_Pecs-650x488.jpeg)
Vedd fel velünk a kapcsolatot!
A kreativitás nem a művészek kiváltsága, hanem minden gyermek és felnőtt teljesebb életének kulcsa