Kreatív Tér
Tanulásközpont

Bizonytalan vagy? Beszéljünk róla! Regisztrálj a 30 perces ingyenes konzultációra!

Foglalkozásainkon elűzzük a legnagyobb „mumusokat”

A Kreatív Tér Tanulásközpontban az olyan „mumusokból”, mint a matematika és szövegértés, barátok lesznek. Foglalkozásainkon kreativitást fejlesztünk, segítünk a pályaorientációban és megtanítjuk a gyerekeket tanulni.

Kreatív tanulási technikákat alkalmazunk

A Kreatív Tér Tanulásközpontot a Kreatív Tanulás és Oktatás Alapítvány szervezi. Célunk, hogy a tanulás kreatív és élményszerű legyen, amelyhez egyedi módon különböző művészeti ágakat hívunk segítségül. Foglalkozásainkon megtaláljuk, felszabadítjuk és fejlesztjük a gyerekek kreativitását, ezáltal nő az iskolai eredményességük.

Kreditpontos bérletes rendszerben működünk

Foglalkozásainkra 6, 12, 16 vagy 24 kreditet tartalmazó bérletet válthatsz. Minden foglalkozásnál megtalálod, hogy hány kreditpontot ér, jelentkezés esetén ez a kreditszám kerül levonásra a bérletből. Így a lehető legtöbbet hozhatjátok ki a bérletetekből.

Rugalmas és személyre szabott foglalkozásokat kínálunk

A különféle foglalkozások közül szabadon válogathattok: 5 fejlesztési terület, egyéni, egyéni utas vagy csoportos változatok, személyes vagy online látogatható alkalmak. Minden foglalkozás középpontjában a tanuló áll: a mentorok a gyermek egyéni tempójához, érdeklődéséhez és céljaihoz igazítják a munkát, miközben kreatív tanulási eszköztárukkal motiválják és támogatják a fejlődését.

  • Ha a gyermeked lemaradt az iskolában és szeretnéd, ha személyre szabott segítséget kapna, amivel gyorsan behozhatja a lemaradást.
  • Ha nehezen boldogul a tanulással, mi megtanítjuk hogyan tanuljon hatékonyan – és közben visszaadjuk az önbizalmát.
  • Ha felvételire készültök és szeretnéd, hogy gyermeked magabiztosan teljesítsen a vizsgán.
  • Ha gyakran hallod, hogy „utálok tanulni”, mi játékos, élményalapú módszerekkel újra kíváncsivá tesszük, így a tanulás nem teher, hanem kaland lesz.
  • Ha szeretnéd, hogy kibontakoztassa a tehetségét, mi izgalmas kihívásokat kínálunk gyermekednek, hogy a legtöbbet hozhassa ki magából.
  • Ha pályaválasztás előtt álltok, mi segítünk megtalálni az irányt, ami valóban illik gyermeked képességeihez és álmaihoz.
  • Ha gyermeked szorong, ha kudarcélményei vannak, mi coachinggal és támogató légkörrel oldjuk a stresszt és a félelmeket, hogy újra higgyen önmagában – és a siker ne kényszer, hanem élmény legyen.

Matematika

A iskola fő mumusa nálunk a gyermek legjobb barátja lesz.

Bővebben

Szöveg­értés

Az egyik legfontosabb készség, amire a gyermeknek minden tantárgynál szüksége van.

Bővebben

Kreati­vitás

Segítünk megtalálni, felszabadítani és fejleszteni a gyermekedben rejlő kreativitást.

Bővebben

Tanulás­módszertan

Az iskolai eredményesség sokszor azon múlik, hogy a gyermek „megtanult-e tanulni”. Mi megtanítjuk!

Bővebben

Pálya­orientáció

Szakértői útmutatással segítjük a gyermeked képességeihez és céljaihoz igazodó iskola- és pályaválasztást.

Bővebben

Matematika

Matek játékosan

A Matek játékosan foglalkozásokon a gyerekek játékos formában, kártyák, társasjátékok és kreatív feladatok segítségével fedezik fel a matematika izgalmas oldalát, miközben észrevétlenül erősödnek például a számolási, logikai és együttműködési készségeik.
Egy alkalom hossza: 60 perc
Korosztály: 1-8. évfolyam
Részvétel módja: személyes
Foglalkozás típusa: csoportos? (4-12 fő) | egyéni utas?
Kurzus hossza: csoportos 10 alkalom | egyéni utas folyamatos
Kredit: csoportos 10 (10×1) | egyéni utas 1/alkalom

Még több részlet >>

Te Matekod

A Te Matekod – tanulás saját időbeosztásban program célja, hogy a diákok saját tempójukban és igényeik szerint fejlődjenek. Rugalmas időpontokkal, személyre szabott támogatással és többféle magyarázattal segítjük a matematika elsajátítását egyéni formában.
Egy alkalom hossza: 50-60 perc
Korosztály: 1-12. évfolyam
Részvétel módja: személyes | online
Foglalkozás típusa: egyéni utas | egyéni
Kurzus hossza: folyamatos
Kredit: egyéni utas 1/alkalom | egyéni 1,5/alkalom

Még több részlet >>

Szövegértés

Olvasd – Értsd – Játszd!

Az Olvasd – Értsd – Játszd! foglalkozásokon a gyerekek játékosan, drámapedagógiai eszközökkel fedezik fel a szövegek mögötti világot. A szerepjátékok, improvizációk és helyzetgyakorlatok nemcsak élvezetessé teszik a tanulást, hanem maradandóan fejlesztik a szövegértést, a beszédkészséget és az önkifejezést.
Egy alkalom hossza: 60 perc
Korosztály: 1-12. évfolyam
Részvétel módja: személyes | online
Foglalkozás típusa: csoportos? (2-6 fő)
Kurzus hossza: 3 alkalom
Kredit: 3 (3×1)

Még több részlet >>

Szövegértés fejlesztés

Ez a kurzus segít a gyerekeknek abban, hogy magabiztosan olvassanak, értelmezzenek és rendszerezzenek különböző típusú szövegeket, miközben fejlesztik a kritikai gondolkodásukat és szókincsüket.
Egy alkalom hossza: 50-60 perc
Korosztály: 1-12. évfolyam
Részvétel módja: személyes | online
Foglalkozás típusa: egyéni utas? | egyéni?
Kurzus hossza: folyamatos
Kredit: egyéni utas 1/alkalom | egyéni 1,5/alkalom

Még több részlet >>

Kreativitás

A Kreatív Én

A Kreatív Én egy 5 modulból álló, sajátélmény-alapú tréning, amely segít felfedezni és felszabadítani a gyermekben rejlő kreatív energiákat. A résztvevők kreatív feladatokon és önreflexiós gyakorlatokon keresztül ismerhetik meg erősségeiket, fejleszthetik problémamegoldó és innovációs készségeiket, és konkrét, mindennapokban is használható módszereket sajátíthatnak el.
Egy alkalom hossza: 60 perc
Korosztály: 1-9. évfolyam
Részvétel módja: személyes | online
Foglalkozás típusa: csoportos? (2-6 fő)
Kurzus hossza: 5 alkalom
Kredit: 5 (5×1)

Még több részlet >>

Kreativitásfejlesztés gyerekeknek

A Kreativitásfejlesztés gyerekeknek program játékos feladatokon és alkotói gyakorlatokon keresztül segíti a gyerekeket, hogy felfedezzék képzelőerejüket, problémamegoldó készségüket és önkifejezésüket. A foglalkozások nemcsak a művészeti készségeket erősítik, hanem a mindennapi életben és az iskolai tanulásban is hasznosítható kreatív gondolkodást fejlesztik.
Egy alkalom hossza: 60 perc
Korosztály: 1-12. évfolyam
Részvétel módja: személyes | online
Foglalkozás típusa: csoportos? (2-8) | egyéni?
Kurzus hossza: 6 alkalom | folyamatos
Kredit: csoportos 6 (6×1) | egyéni 2/alkalom

Még több részlet >>

Tanulásmódszertan

Nagyszerű tanulási élmény

A Nagyszerű tanulási élmény program szülő–gyerek pároknak mutatja meg, hogy a tanulás lehet játékos, motiváló és sikerélményekkel teli. Interaktív, élményalapú foglalkozásokon közösen fedezhetik fel a tanulás örömét, miközben egyszerű, otthon is alkalmazható módszereket sajátítanak el.
Egy alkalom hossza: 180 perc
Korosztály: 1-12. évfolyam
Részvétel módja: személyes
Foglalkozás típusa: csoportos? (2-4 fő)
Kurzus hossza: 3 alkalom
Kredit: 9 (3×3)

Még több részlet >>

Tanulni tanulni

A „Tanulni tanulni” kurzus segít a gyerekeknek felfedezni, mely tanulási módszerek működnek számukra a leghatékonyabban. Játékos és élményszerű gyakorlatokon keresztül sajátíthatják el a különböző stratégiákat, erősítve önbizalmukat és iskolai teljesítményüket.
Egy alkalom hossza: 60 perc
Korosztály: 1-9. évfolyam
Részvétel módja: személyes
Foglalkozás típusa: csoportos? (2-6 fő)
Kurzus hossza: 3 alkalom
Kredit: 3 (3×1)

Még több részlet >>

Tanulás támogatása coachinggal

Ez a coaching program segít a gyerekeknek leküzdeni a tanulással kapcsolatos szorongást, és magabiztosan, nyugodtan teljesíteni bármilyen tantárgyban. A félelem helyét a kíváncsiság és a sikerélmény veszi át, így a tanulás örömteli és motiváló folyamattá válik.
Egy alkalom hossza: 50 perc
Korosztály: 1-12. évfolyam
Részvétel módja: személyes
Foglalkozás típusa: egyéni?
Kurzus hossza: folyamatos
Kredit: 2/alkalom

Még több részlet >>

Pályaorientáció

Pályaorientációs segítségnyújtás

Fontos döntés előtt álltok az iskolaválasztás vagy pályaválasztás kapujában? Személyre szabott, szakértői segítséggel támogatjuk a tudatos és magabiztos döntéshozatal folyamatát, hogy a választás igazodjon a gyermeked képességeihez és céljaihoz.
Egy alkalom hossza: 50 perc
Korosztály: 1-12. évfolyam
Részvétel módja: személyes | online
Foglalkozás típusa: egyéni?
Kurzus hossza: 3 alkalom
Kredit: 6 (3×2)

Még több részlet >>

Sok gyermek számára a matematika csupán tankönyvekben szereplő képletek és száraz feladatok sorozata. A Matek játékosan foglalkozások célja, hogy ezt a képet teljesen átformáljuk: a számok világa valójában színes és izgalmas.

A foglalkozások során a gyerekek kártyajátékok, társasjátékok, táblajátékok és egyéb kreatív eszközök segítségével gyakorolják a matematikai műveleteket, miközben szinte észrevétlenül sajátítanak el új ismereteket. Terveznek, stratégiát alkotnak, felismerik az összefüggéseket, mérlegelnek. A pedagógus figyel és segít, a sikerélmény pedig garantált.

A módszer egyik legnagyobb előnye, hogy a gyerekek stressz és frusztráció nélkül, saját tempójukban fejlődnek. A játékos környezetben sokkal bátrabban próbálkoznak, kreatív megoldásokat keresnek, és közben fokozatosan kialakul bennük a „matematikai önbizalom”. Ez a pozitív élmény hosszú távon segíti őket abban, hogy az iskolai feladatokat is nyitottabban és magabiztosan közelítsék meg. A foglalkozások során a gyerekek megtapasztalják, hogy bárki képes jól teljesíteni matematikából – még akkor is, ha közben úgy érzik, csak játszanak.

A kurzus olyan területeket és készségeket fejleszt, mint:

  • Számolási készség 
  • Logikai gondolkodás
  • Stratégiai tervezés 
  • Figyelem és koncentráció 
  • Kreativitás 

A Matek játékosan célja egyszerű, mégis hatásos: megmutatni a gyerekeknek, hogy a matematika nem csupán kötelező iskolai feladat, hanem egy kreatív, felfedezésre váró világ, ahol a számok, formák és logikai összefüggések új értelmet nyernek – és mindezt örömmel lehet tanulni.

Egy alkalom hossza: 60 perc
Korosztály: 1-8. évfolyam
Részvétel módja: személyes
Foglalkozás típusa: csoportos? (4-12 fő) | egyéni utas?
Kurzus hossza: csoportos 10 alkalom | egyéni utas folyamatos
Kredit: csoportos 10 (10×1) | egyéni utas 1/alkalom

A matematikai foglalkozások lehetőséget adnak arra, hogy a diákok teljes mértékben a saját igényeik szerint haladjanak. Itt nincs kötött menetrend: ha valakinek pénteken délután kettőkor van szüksége korrepetálásra, akkor rögtön be tud jelentkezni a szabad időpontokra, akár az iskolai anyaggal, akár felvételire készülve.

Ez a forma egyszerre biztosít rugalmas időpontot, egyéni figyelmet és személyre szabott haladást, miközben a diákok saját tempójukban fejlődnek, magabiztosan sajátítják el a matematika lényegét, és akár játékos, akár komoly feladatokkal haladnak a céljaik felé.

A foglalkozások során 2–3 pedagógus is dolgozhat a gyerekkel, így a diák többféle magyarázatot, szemléletet is megismer, és könnyebben talál rá a számára legérthetőbb megoldásra.

A gyerekek megtapasztalhatják, hogy a matematika nem félelmetes, hanem izgalmas és kreatív tevékenység lehet. Az egyéni matek foglalkozások lehetővé teszik, hogy minden diák a saját tempójában, saját igényei szerint fejlődjön. Személyre szabott támogatással, többféle magyarázat révén könnyedén sajátítja el a matematika alapjait és összefüggéseit. A program célja, hogy a matematika élménnyé váljon, és a gyerekek magabiztosan közelítsenek a feladatokhoz.

A kurzus során a pedagógus egyszerre 3 diákkal dolgozik, mindenkivel a saját tempójában. A pedagógus „sakknagymester” módjára körbejár, figyel és segít, így mindenki kap egyéni figyelmet, miközben a közös tanulótér motiváló marad.

Elérhető továbbá egyéni formája is, ami lehetőséget ad a teljes személyre szabásra, saját tempóban haladásra és az egyéni igényekhez igazított tanulásra

Egy alkalom hossza: 50-60 perc
Korosztály: 1-12. évfolyam
Részvétel módja: személyes | online
Foglalkozás típusa: egyéni utas? | egyéni?
Kurzus hossza: folyamatos
Kredit: egyéni utas 1/alkalom | egyéni 1,5/alkalom

Legyen szó akár egy meséről, akár egy használati útmutatóról, a szövegértelmezés nem csak egy tanulmányi siker, hanem egy életre szóló készség. Ez a kurzus játékos és gyakorlatias módon dolgozik szövegekkel szerepjátékok, helyzetgyakorlatok és improvizációs jelenetek segítségével. A tanulás ilyenkor nem elmélet marad, hanem élő tapasztalatból születik, ezáltal sokkal mélyebben rögzül.

Az alkalmazott színházi eszközök kiválóan alkalmasak a szövegértés fejlesztésére, mert olyan gyakorlati, játékos helyzeteket teremtenek, amelyek valódi gondolkodásra és cselekvésre ösztönzik a gyerekeket. Például egy király szerepébe helyezkednek, aki sorsdöntő csatára készül a lovagjaival. Mit mondana? Mi lenne a célja? Hogyan fogalmazná meg? Mindezt nemcsak ki kell találniuk, hanem elő is kell adniuk. Ez egyszerre fejleszti a szövegértést, a szövegalkotást, a beszédkészséget és az önkifejezést.

Az improvizációs helyzetek során a gyerekek szabadon próbálkozhatnak. Itt lehet, sőt, érdemes is hibázni – hiszen ebből tanulunk. Nincs egyetlen jó megoldás: minden gyerek másképp képzeli el ugyanazt a jelenetet, és ez így van jól. A tanulás így cselekvésközpontú, kreatív és élményszerű, nem csupán olvasásból, munkafüzetből vagy tanári magyarázatból áll.

A kurzus során fejlesztett készségek:

  • Szövegértés
  • Szövegalkotás
  • Beszédkészség
  • Önkifejezés
  • Kreatív gondolkodás
  • Nyilvános megszólalás
  • Improvizációs készség

A program azoknak is szól, akiknek nehézséget okoz a szövegértés, és szeretnének ebben fejlődni – de azoknak is, akik kiemelkedőek ezen a téren, és új kihívásokat keresnek, tehetségüket szeretnék kibontakoztatni.

A foglalkozások rugalmasan alkalmazkodnak a gyerekek életkorához, érdeklődéséhez és fejlettségi szintjéhez. Célunk, hogy minden résztvevő a saját tempójában, biztonságos és inspiráló közegben fejlődhessen – akár fejlesztésre, akár tehetséggondozásra van szüksége.

Egy alkalom hossza: 60 perc
Korosztály: 1-12. évfolyam
Részvétel módja: személyes | online
Foglalkozás típusa: csoportos? (2-6 fő)
Kurzus hossza: 3 alkalom
Kredit: 3 (3×1)

Az olvasott szöveg megértése minden tantárgy alapja: nemcsak az irodalmi művekhez, hanem a matematika szöveges feladataihoz vagy a természettudományos szövegek értelmezéséhez is elengedhetetlen. Ugyanakkor a digitális világban való eligazodás során is kulcsfontosságú készség, hiszen tudnunk kell, mi érdemes figyelmünkre, és hogyan különböztethetjük meg a lényegest a lényegtelentől.

Ennél a kurzusnál a kiemelt szerepet az olvasás élménnyé tétele kapja.

A csoportos foglalkozások különlegessége, hogy az olvasás és szövegfeldolgozás nemcsak egyéni, hanem közösségi élménnyé is válik. A diákok együtt dolgoznak, közösen fedezik fel a történetek üzenetét, és egymás gondolataiból, kérdéseiből, meglátásaiból is tanulnak. A közös megbeszélések során kialakul az együtt gondolkodás öröme, fejlődik a vitakultúra, és erősödik a kommunikációs készség.

Már egy-egy szöveg közös megbeszélése és a szövegre való reflektálás is támogatja a szövegértést. Ilyenkor nemcsak az elolvasott részekről beszélgetünk, hanem előrejelző kérdéseket is felteszünk, például: „Szerinted mi fog történni a következő fejezetben?” Minél jobban megérti a diák az olvasott szöveget, annál könnyebben tud következtetni a folytatásra, ami egyben fenntartja az érdeklődését is.

Fejlesztett készségek:

  • Szövegértés és információfeldolgozás
  • Kommunikációs készségek
  • Elemzőkészség
  • Kritikai és logikai gondolkodás és olvasás
  • Stratégiai gondolkodás
  • Érvelés és vitakészség

Az oktatásba olyan kreatív technikák épülnek be, mint a kulcsszavak keresése, gondolattérképek készítése, szövegek rajzzal való illusztrációja vagy dramatizálása. A rendszeres gyakorlás hosszú távon megalapozza az élethosszig tartó tanulás képességét, ahogy az érzelmi intelligenciát is: a történetek és mesék segítenek megérteni mások nézőpontját, erősítik az empátiát és a nyitottságot.

Egy alkalom hossza: 50-60 perc
Korosztály: 1-12. évfolyam
Részvétel módja: személyes | online
Foglalkozás típusa: egyéni utas? | egyéni?
Kurzus hossza: folyamatos
Kredit: egyéni utas 1/alkalom | egyéni 1,5/alkalom

Az 5 alkalmas, moduláris tréningsorozat célja, hogy a résztvevők felfedezzék és felszabadítsák a bennük rejlő kreatív erőt – legyen szó a mindennapi élet apró ötleteiről vagy nagyobb célok megvalósításáról. A résztvevők megtanulják felismerni saját kreatív képességeiket, és személyre szabott fejlődési terv mentén fejleszthetik azokat.

  • Hogyan szabadíthatjuk fel saját kreatív potenciálunkat?
  • Miként indulhatunk el a kreatív önismeret útján?
  • Melyek azok a kreatív készségek, amelyek a hétköznapi életben is segítenek?
  • Ezek hogyan fejleszthetők tudatosan?

A tréning teljes mértékben sajátélmény-alapú: a résztvevők aktív feladatokon, kreatív kihívásokon és önreflexiós gyakorlatokon keresztül fedezik fel erősségeiket és rejtett képességeiket. Minden modul egy-egy kreatív kompetenciára fókuszál – kíváncsiság, kitartás, képzelőerő, fegyelem, együttműködés – a kreatív gondolkodás és a problémamegoldás módszereivel.

A program végére a résztvevők nemcsak tisztábban látják saját kreatív profiljukat, hanem egy konkrét, otthon is használható módszer- és eszköztárral is rendelkeznek, amely segíti őket a mindennapi életben és munkában.

  • Tudatosabb önismeret és magabiztosabb kreatív önkifejezés
  • Fejlődő problémamegoldó és innovációs készségek
  • Hosszú távon is használható eszközök a kreativitás fenntartásához és fejlesztéséhez

A tréning után nemcsak ötletekkel, hanem konkrét módszerekkel és eszközökkel térnek haza a résztvevők. Ezek segítenek, hogy a kreatív energiáikat bármikor mozgósítani tudják – akár otthon, akár majd a munkában.

Egy alkalom hossza: 60 perc
Korosztály: 1-9. évfolyam
Részvétel módja: személyes | online
Foglalkozás típusa: csoportos? (2-6 fő)
Kurzus hossza: 5 alkalom
Kredit: 5 (5×1)

A kreativitás nem csupán a művészek sajátja – sokkal inkább olyan alapvető képesség, amelyre minden gyermeknek szüksége van, hogy rugalmasan, bátran és leleményesen álljon helyt a világ folyamatosan változó kihívásaival szemben.

Ez a kurzus a gyermekek kreatív gondolkodásának fejlesztésére fókuszál. Különböző technikák, játékos gyakorlatok és alkotói feladatok segítségével támogatjuk a gyerekeket abban, hogy felfedezzék saját képzelőerejüket, problémamegoldó készségüket, és megerősödjenek az önkifejezésben. A foglalkozások során a gyerekek megtapasztalják, hogy a kreativitás nem csupán a művészeti tevékenységekben hasznos, hanem az iskolai tanulásban, társas helyzetekben és a mindennapi életben is kulcsfontosságú eszköz lehet.

A kurzus során fejlesztett készségek:

  • Együttműködés
  • Képzeletgazdagság
  • Kitartás és fókusz
  • Kíváncsiság
  • Fegyelem és önirányítás

Az eszközök és technikák sokszínűek – rajz, építés, kollázs, szobrászkodás, történetalkotás, improvizáció, vizuális gondolkodást fejlesztő játékok – a lehetőségeknek csak a képzelet szab határt.

Egy alkalom hossza: 60 perc
Korosztály: 1-12. évfolyam
Részvétel módja: személyes | online
Foglalkozás típusa: csoportos? (2-8 fő) | egyéni?
Kurzus hossza: 6 alkalom | folyamatos
Kredit: csoportos 6 (6×1) | egyéni 2/alkalom

Ezen a közös, élményalapú foglalkozáson szülők és gyerekek együtt fedezik fel, hogyan lehet a tanulás játékos, motiváló és sikerélményekkel teli. A 3 órás, intenzív, élményalapú foglalkozás során a tanulási nehézségekkel küzdő gyerek-szülő párok közösen, pozitív élményeken keresztül fedezzék fel a tanulás örömét. A programot egy pedagógiai szakértő és egy kreatív művész-tanár páros vezeti, akik a tanulásmódszertan és a kreatív pedagógia eszközeivel segítenek új tanulási utakat nyitni.

  • Milyen a jó tanulási élmény? – A résztvevők megtapasztalják, hogy a tanulás lehet örömteli, felfedező és sikerélményekkel teli.
  • Melyek a pozitív tanulási folyamat jellemzői? – Közösen azonosítjuk azokat az elemeket, amelyek fenntartják a kíváncsiságot és a motivációt.
  • Hogyan idézhető elő mindez otthon? – Konkrét, egyszerűen alkalmazható eszközöket és módszereket mutatunk, amelyek az otthoni együtt tanulásban is működnek.

A foglalkozás saját élményű, interaktív csoportmunka keretében zajlik. A résztvevők kreatív pedagógiai módszereket próbálnak ki – például játékos feladatmegoldást, vizuális és mozgásos tanulási technikákat –, amelyek bevonják mind a gyerekeket, mind a szülőket. A cél nem csak az, hogy új ötleteket vigyenek haza, hanem hogy a tanuláshoz való viszonyukban hosszan tartó pozitív változás induljon el.

  • A gyerekek és szüleik közösen élik meg a tanulás sikerélményét, ami erősíti kapcsolatukat
  • Javul a tanulók tanulási motivációja és tanulási kedve
  • A program hatása az iskolai eredményességben is megmutatkozik

Ez a program nemcsak a tanulásról szól, hanem a közösen töltött minőségi időről is. A tanulás így nem feladat, hanem lehetőség lesz – arra, hogy együtt fejlődjünk, közelebb kerüljünk egymáshoz, és bátran nézzünk a kihívások elé.

Egy alkalom hossza: 180 perc
Korosztály: 1-12. évfolyam
Részvétel módja: személyes
Foglalkozás típusa: csoportos? (2-4 fő)
Kurzus hossza: 3 alkalom
Kredit: 9 (3×3)

Minden gyermek egyedi – ahogyan gondolkodik, emlékezik, tanul. Ez a kurzus abban segít, hogy gyermeke tudatosan felfedezze, mely tanulási módszerek működnek nála a leghatékonyabban. Ha a gyermek felismeri, hogyan tud a számára legtermészetesebb módon tanulni, az nemcsak az iskolai teljesítményét javítja, hanem önbizalmát is erősíti.

A foglalkozások során különböző tanulási stratégiákat próbálunk ki játékos, élményszerű formában. A gyerekek megtapasztalják, hogyan lehet tanulni hallás, mozgás, képalkotás, rendszerezés vagy akár közös gondolkodás révén. Célunk, hogy minden résztvevő rátaláljon a saját „tanulási stílusára”, és olyan módszereket vigyen magával, amelyeket bármely tantárgy esetén alkalmazni tud – legyen szó versmemorizálásról, szövegértésről, matematikapéldák megoldásáról vagy történelmi események átlátásáról.

A program alapja a többszörös intelligenciaelmélet, így külön figyelmet kapnak az alábbiak:

  • Auditív tanulás (hallás, ritmus)
  • Verbális tanulás (beszéd, írás, történetalkotás)
  • Mozgásos tanulás (mozdulat, tevékenység)
  • Vizuális tanulás (képi megjelenítés, rajz)
  • Logikai rendszerezés
  • Intraperszonális → Önismereti intelligencia: belső világ, önreflexió, csönd
  • Interperszonális → Társas intelligencia: másokkal való együttműködés

Egy alkalom hossza: 60 perc
Korosztály: 1-9. évfolyam
Részvétel módja: személyes
Foglalkozás típusa: csoportos? (2-6 fő)
Kurzus hossza: 3 alkalom
Kredit: 3 (3×1)

Előfordul, hogy egy gyerek felkészült, tudja az anyagot, mégis hibázik a dolgozat közben. Ilyenkor legtöbbször nem a tudás hiányzik, hanem a félelem és az izgalom veszi át az irányítást, ami eltereli a figyelmet és rontja a teljesítményt. A gyerekeknek szóló coaching abban segít, hogy máshogy tekintsenek a tanulási helyzetekre. Legyen szó történelem-feleletről, nyelvtan dolgozatról vagy akár matektesztről, ezek nem lehetetlen feladatok, hanem megoldható kihívások.

A program célja, hogy a gyerekek megtapasztalják: a tanulás nem ijesztő, és nem csak a “tehetségeseknek” való. Gyakran hallani, hogy bizonyos tantárgyak nehezek, csak “matekosoknak” mennek, vagy van, aki “úgy születik”, hogy ért hozzá. Ezek a sztereotípiák szorongást, félelmet és teljesítményblokkokat okozhatnak.

A kurzus során fejlesztett készségek:

  • Pozitív tanulási attitűd
  • Problémamegoldó készség
  • Önismeret
  • Önértékelés
  • Stresszkezelés

A coaching során a gyerekek személyre szabott támogatást kapnak, hogy felfedezzék saját képességeiket, és megtanulják, hogyan lehet fókuszáltan, nyugodtan, önbizalommal dolgozni. A program segít ráérezni: nem kell félni vagy görcsölni, képesek a kihívásokkal megbirkózni, és a félelem helyett a kíváncsiság és a sikerélmény dominálhat. Bár példaként használhatunk matekot vagy más tantárgyakat, a cél általános: a gyerekek megtanulják, hogy minden területen lehetőségük van fejlődni, és a szorongás nem akadály többé.

A gyerekek így nemcsak jobb jegyeket érnek el, hanem bátrabban, nyitottabban állnak az új kihívások elé az élet más területein is.

Egy alkalom hossza: 50 perc
Korosztály:
Részvétel módja: személyes
Foglalkozás típusa: egyéni?
Kurzus hossza: folyamatos
Kredit: 2/alkalom

Ez a program azoknak a diákoknak és szüleiknek szól, akik fontos döntés előtt állnak: iskolaválasztás, pályaválasztás vagy felsőoktatási jelentkezés. A cél, hogy személyre szabott, megalapozott útmutatást kapjanak, amely a tanuló egyéni képességeire és érdeklődésére épít, és kiegészül objektív, tényalapú információkkal.

A résztvevők megismerik a felvételi rendszert és annak sajátosságait – legyen szó általános iskolai továbbtanulásról, középfokú intézményválasztásról vagy felsőoktatásba lépésről.

  • Közösen elemezzük az iskolák nyilvános dokumentumait (pedagógiai program, házirend, tanulmányi kínálat)
  • Áttekintjük az intézmények eredményességi mutatóit, rangsoreredményeit és egyéb releváns statisztikai adatokat
  • A foglalkozás kitekintést nyújt a hazai és külföldi továbbtanulási lehetőségekre egyaránt

A szakértő a folyamat teljes ideje alatt rendszeres kommunikációval, személyes konzultációkkal vagy online megbeszélésekkel kíséri végig a családot. A tanácsadás során személyre szabott elemzések és javaslatok készülnek, amelyek segítik a lehetőségek szűrését és a legjobb döntés meghozatalát.

Az oktatás az alábbi kompetenciákat segíti:

  • Magabiztos eligazodás az iskolaválasztás és pályaválasztás folyamatában
  • A felvételi lépések és követelmények pontos ismerete
  • Olyan döntés, amely illeszkedik a tanuló céljaihoz és a család lehetőségeihez

A tudatos döntéshozatal megalapozza a tanuló sikeres és elégedett jövőjét. Ebben a folyamatban a családok támogatása kiemelten fontos, hiszen együtt könnyebb megtalálni azokat a lehetőségeket, amelyek valóban illeszkednek az egyéni képességekhez és célokhoz. A pályaorientáció nem csupán választás, hanem egy olyan út, amely tudatos tervezéssel vezet a sikeres életpályához.

Egy alkalom hossza: 50 perc
Korosztály: 1-12. évfolyam
Részvétel módja: személyes | online
Foglalkozás típusa: egyéni?
Kurzus hossza: 3 alkalom
Kredit: 6 (3×2)

Ezt tartalmazza:

  • 6 kreditet, amit tetszőlegesen felhasználhatsz kurzusainkra
  • jelentkezést követően ingyenes egyéni felmérést
  • fizetéstől számított 2 hónapos érvényesség
  • díjmentes lemondás 24 órával a lefoglalt időpont előtt

Ára:

49.000 Ft

Ezt tartalmazza:

  • 12 kreditet, amit tetszőlegesen felhasználhatsz kurzusainkra
  • jelentkezést követően ingyenes egyéni felmérést
  • fizetéstől számított 3 hónapos érvényesség
  • díjmentes lemondás 24 órával a lefoglalt időpont előtt

Ára:

89.000 Ft

Ezt tartalmazza:

  • 16 kreditet, amit tetszőlegesen felhasználhatsz kurzusainkra
  • jelentkezést követően ingyenes egyéni felmérést
  • a tanulási folyamat során ingyenes visszamérést
  • fizetéstől számított 3 hónapos érvényesség
  • díjmentes lemondás 24 órával a lefoglalt időpont előtt

Ára:

109.000 Ft

Ezt tartalmazza:

  • 24 kreditet, amit tetszőlegesen felhasználhatsz kurzusainkra
  • jelentkezést követően ingyenes egyéni felmérést
  • a tanulási folyamat során ingyenes visszamérést
  • fizetéstől számított 4 hónapos érvényesség
  • díjmentes lemondás 24 órával a lefoglalt időpont előtt

Ára:

149.000 Ft

Bérleteink kredites rendszerben működnek. Minden foglalkozásnak megvan a kreditekben kifejezett értéke. Ha jelentkeztek egy foglalkozásra, akkor az adott foglalkozás kredit értéke kerül levonásra a bérletből.

Példa #1: Amennyiben jelentkeztek a 3 alkalmas pályaorientációs segítségnyújtásra, akkor alkalmanként 2, azaz összesen 6 kredittel csökken a bérletetek.

Példa #2: Az egyéni tanulás támogatás coachinggal foglalkozás értéke 2 kredit, ha erre jelentkeztek, akkor 2 kreditet vonunk le a bérletből.

Miután kinézted a foglalkozásokat, amikre szeretnétek jelentkezni, kiválasztottad az ahhoz megfelelő kreditmennyiséget tartalmazó bérletet és beküldted a jelentkezésedet, a következő lépésekre számíthatsz:

  1. Kapsz tőlünk egy számlát a jelentkezéskor megadott e-mail címedre (és postai úton is), amit kérünk, hogy a számlán szereplő határidőig utalj el nekünk.
  2. Az összeg beérkezése után e-mailben elküldjük neked azt a linket, ahol az egyéni felmérést önállóan ki tudja tölteni gyermeked.
  3. A felmérést követően egyeztetjük veled, hogy az általatok választott kurzusokon milyen időpontokban tud részt venni gyermeked.
  4. Várjuk szeretettel gyermekedet az első foglalkozáson! A személyes foglalkozások helyszíne: Budapest III. kerület, Vihar u. 18.

Németh Szilvia

Oktatáskutató és pedagógiai szakértő, aki 2003 óta kutatja a hátrányos helyzetű és roma tanulók oktatását, valamint integrációs programokat. Részt vett empirikus és kvalitatív kutatásokban, projektek értékelésében és nemzetközi együttműködésekben.

Fábián Mária

Évekig tanított, majd matematika tananyagokat fejlesztett, lektorált és szakértőként dolgozott. Coaching eszközeivel támogatja a gyerekeket, hogy magabiztosabbá váljanak, és belső erőforrásaikra támaszkodjanak.

Fábián Mária

Évekig tanított, majd matematika tananyagokat fejlesztett, lektorált és szakértőként dolgozott. Coaching eszközeivel támogatja a gyerekeket, hogy magabiztosabbá váljanak, és belső erőforrásaikra támaszkodjanak.

Somhegyi György

Színművész, aki több évtizedes színházi és pedagógiai tapasztalatával különleges módon tudja megszólítani a gyerekeket és bevezetni őket a szöveg mögötti világba.

Konrád Ágnes

Közel négy évtizeden át tanított 6–10 éves gyerekeket, és tananyagfejlesztőként tankönyvek és oktatási innovációk létrehozásában vett részt. Fontos számára, hogy a matematika tanulása felfedezés és játék legyen, amely megszeretteti a gondolkodást.

Orendi Éva

Tizennyolc év tanítás és tizenöt év nagyvállalati edukációs és CSR területvezetés után ma coachként, valamint kommunikációs és személyiségfejlesztő trénerként dolgozik. Szívügye az önismeret és az életminőség fejlesztésének támogatása.

Dézsi Szilárd

Színházi rendező, aki 2000-ben végzett a Színház- és Filmművészeti Egyetemen, rendezéseiben a kirekesztett emberi sorsok érdeklik. A Kreatív Partnerség Magyarország és a Tanulás Művészete program kreatív szakembere, aki nehéz családi háttérrel rendelkező gyerekek tehetséggondozását segíti.

Vépy-Benyhe Judit

24 éven át tanított matematikát és informatikát, valamint tananyagokat, tankönyveket
és online tartalmakat fejlesztett. Célja, hogy a matematika mindenki számára érthető
és élvezhető legyen, és hogy a gyerekek önállóságát, belső motivációját segítse.

hu_HU