Hírek, Média
-
Az ukrajnai menekült gyerekeknek nem felzárkóztatásra, hanem pozitív élményekre lenne szükségük az iskolában
Milyen szerepet tölthet be a művészet az oktatásban? Hogyan használható a kreatív pedagógia eszköztára a hátrányos helyzetű gyerekek tanulási folyamataiban? Hogyan segíthetnék a különféle művészeti ágak képviselői az oktatási rendszerben az Ukrajnából az orosz-ukrán háború miatt Magyarországra érkezett gyerekek integrációját? Hogyan juthatnának pozitív élményekhez az ukrajnai háború elől Magyarországra menekült, vagy akár az eddig is a magyar iskolákat látogató gyerekek az iskolában? Egyebek mellett ezekről beszélgettünk Németh Szilvia oktatáskutatóval, a T-Tudok Oktatáskutató Központ és a Kreatív Partnerség Magyarország vezetőjével.
-
Nem a versenyről kellene szólnia az oktatásnak
A G7 Holnap – Jó iskola-sorozatunk segít végiggondolni a gyerekek szemszögéből, hogy milyennek kellene lennie az iskolának a 21. században, melyek azok a készségek, amelyeknek a fejlesztése a jövő miatt fontos.
-
Jól működő osztályterem Újpesten – Interjú Horváth Erikával, a Pécsi Sebestyén Általános Iskola igazgatójával
Az újpesti Pécsi Sebestyén Általános Iskola 2019 óta elkötelezett híve a kreatív oktatásnak. A Kreatív Partnerség Magyarország programmal közösen sikeresen pályáztak a Nemzeti Tehetség Programba, amely segítségével a 2020/21-es tanévben részesei lettek az ún. innovatív tanulási környezet kialakítását segítő projektnek.
Hírlevél feliratkozás
Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy naprakész lehess a programjainkkal kapcsolatban. Ha új tréningünk indul, vagy képzett kreatív szakembereket keresünk fel tudjuk veled venni a kapcsolatot.